Programe
Fitness

Programe de fitness marca Kinetic Body ce combină fitness-ul convențional cu ședințe de electrostimulare sub îndrumarea antrenorului personal pentru ca tu să îți atingi obiectivele.

Kinetic Burn

Programul Kinetic Burn are ca scop creșterea accelerată a metabolismului pentru arderea grăsimilor, dezvoltarea unui corp suplu, eliminarea grăsimii de pe abdomen dar și adoptarea unui stil de viată activ.

Program Fitness Kinetic Burn

Rezultate

Crește metabolismul pentru arderea grăsimilor
Devii suplu și elimini grăsimea de pe abdomen
Adoptă un stil de viață activ

Program

Săptămâna 1: Evaluare - Testarea performanțelor
Săptămâna 2-11: Personalizare - Antrenorul va personaliza exercițiile în fiecare săptămână bazat pe antrenamentele anterioare
Săptămâna 12: Hell Week - Dovedirea realizărilor dobândite

Bărbați & Femei Slăbire Electrostimulare Greutatea corpului Accesorii Full-Body

Kinetic Power

Programul Kinetic Power are ca scop creșterea mărimii mușchilor cu greutăți, maximizarea creșterii cu un program conceput pentru masă musculară și construirea unui fizic puternic prin exerciții cu miscări compuse.

Program Fitness Kinetic Power

Rezultate

Construiești un fizic puternic, muscular, bine proporționat și atletic prin antrenamente cu greutăți
Maximizezi creșterea masei musculare și a forței

Program

Săptămâna 1-4: Tehnică și creștere fundamentală
Săptămâna 5-8: Antrenamente variate și exerciții noi
Săptămâna 9-12: Greutăți mai mari și exerciții noi pentru maximizarea creșterii

Bărbați Masă musculară Forță Greutăți Full-Body

Kinetic Abs

Programul Kinetic Abs are ca scop dezvoltarea unui corp suplu și feminin, reducerea grăsimii corporale, cu accent pe tonificarea și dezvoltarea musculaturii din zona abdominală și fesierilor.

Program Fitness Kinetic Abs

Rezultate

Obții un corp suplu, feminin și cu grăsime corporală redusă
Tonifici tot corpul cu accent pe musculatura abdominală și fesieri
Crești condiția fizică și nivelul de fitness general

Program

Săptămâna 1: Evaluare - Testarea performanțelor
Săptămâna 2-6: Adaptare, dezvoltare musculară, circuite HIIT
Săptămâna 7-11: Focalizare pe dezvoltarea forței
Săptămâna 12: Hell Week - Dovedirea realizărilor dobândite

Femei Tonificare Electrostimulare Greutatea corpului Accesorii Full-Body